Yorum ekle

Yazarın eklediği makalelere yapacağınız yorum, kendisi için iyi bir geri dönüş olacaktır.

    • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
      heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
      winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
      worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
      expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
      disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
      joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
      sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
      neutral_faceno_mouthinnocent
Okunamayan kodu yenilemek için resmin üstüne tıklayınız

Yorumlar 49

Bulut
Bulut 12 Eylül 2016 16:48
Abi siz  bi skypenin adı verirmisin biribana istek attı  ayyıldız tim die de bide pro attı Hacker pro sumudur nedir

Canberk Gökkaya
Canberk Gökkaya 10 Eylül 2016 11:18
Teğmenlerim Görünüşe Göre Şu Anda Alımlar Kapalı Sizlerde Benim Gibi Beklemede Kalıcaksınız  innocent 
Canberk Gökkaya
Canberk Gökkaya 9 Eylül 2016 21:13
Abi Yaşım 15 Sizin Gibi Gururlu Birer İnsan Olmak İstiyorum Memlekete Hayrım Olsun İstiyorum Abilerim Vericeğiniz Her İşin Altından Kalkmaya Çalışırım Abimm ♥♥♥

Şu alımlar kaç yaş üzeri bir yerde yazmıyorda 
Türkün gücü Sefer Yağız tan
Türkün gücü Sefer Yağız tan 8 Eylül 2016 17:00
Ben 13 yaşındayim türkiye icin AYYILDIZ TEAM a katılıp kendimi geliştirerek  sizler gibi hacker olmaya hazırım hacker lik le ilgili bilgilere sayibim 

Sizinle ne kadar gurur duysak azdır tüm dünyaya türkün gücünü gösteriyorsunuz 
Vusal Aliyev
Vusal Aliyev 7 Eylül 2016 16:20
Azeriyim Hacker olmak istiyorum Yas  14 Hangi priqramla baslaya bilirim?
Yusuf
Yusuf 6 Eylül 2016 00:31
Oğuz'un atillanın Osmanlı'nın gerçek Türk'ün torunları Sizlerle gurur duyuyorum.Canınızı yerim sizin.
Ülkemizi Türklüğü koruduğunuz için Allah sizden razı olsun.Ölümlü dünyada para için pul için kanınızı Türklüğünüzü hiç bir zaman satmayın.Bak İngiliz itlerine bir kraliçe karı başıyla dünyayı yönetiyor,hiç biride ülkesini satmıyor.Çoçuklarımızı gençlerimizi para ile satılmayacak bireyler olarak yetiştirmeliyiz.Milli ruhu yeniden yaşatarak geleceğimize yön vermemiz lazım.
Gençlere öl ama ülkeni bayrağını vatanını satma diye,milli ruhu güçlendirecek paylaşımlar yapmanızı bekliyorum sizden.Allaha emanet olun Mekkeden dualarım sizlerle.
barış
barış 4 Eylül 2016 22:09
yaşım 14 bnde hacker olmak istiyorum aranızda bişeyler örenmek Türkiye*ye bir yararımın dokunmasını istiyorum 

Abi 14 Yaşındayım ben AyYıldız timi görür görmez bende AyYıldızTim gibi miletimi siber suşlardan korumalıyım bende hacker olmak istiyorum siz adamın dibisiniz bende sizin gibi olmak istiyorum benide alırmısınız

Alım kaç yaştır?
14 yaşındayım yaşım küçük ama hacker olmak istiyorum.
Bu ülkeyi sonuna kadar korumayı görevim olarak görüyorum
Hackerlik konusunda biraz bilgim var
Ben AyYıldıTim gibi milletimi siber suçlardan korumalıyım
Benide Alırmısınız
Selim K
Selim K 3 Eylül 2016 19:46
Önceden üyeliğim vardı İptal olmuş Galiba bi ara uzun bi süre girememiştim
Şahin Akdağ
Şahin Akdağ 2 Eylül 2016 10:48
DOĞRULAMA E POSTASI GELMİYOR!!
hamza
hamza 1 Eylül 2016 14:31
Alıntı: Özgür
Merhaba 14 yaşindayim baya bilgim vardir. İnşallah alim yaparsiniz.

17 yasındayım alım ? varmı yas sınırı nerde yazıyor
souzaHack
souzaHack 31 Ağustos 2016 18:09
yaş sınırı kaçtı dsadsadasd bir face çalmöayı biliyom başka bir şey bilmiyom benden hacker olmaz ama destek amaçlı geldim zaten
mustafa ekizer
mustafa ekizer 30 Ağustos 2016 22:30
]abi merhaba ben siteye kayıt olmaya çalışıyorum olmuyorda bende sizin gibi olmak istiyorum benie tim e alırmısınız bie kitabınız karaman da satılıyomu cevaplarsanız sevinirim bu arada 8. sınıfım 
Özgür
Özgür 29 Ağustos 2016 21:58
Merhaba 14 yaşindayim baya bilgim vardir. İnşallah alim yaparsiniz.

17 yasındayım alım ? varmı yas sınırı nerde yazıyor 
Mehmet
Mehmet 28 Ağustos 2016 01:45
Su zamana kadar hep bu vatana bu bayrağa hizmet etmek istedim askeri liseye girdim yuksek puan çektim spordan hep 1.ydim FETOCU picleri almak icin yedege attilar babam gibi polis olmak istedim nasip olmadi insallah sizler yardim edersiniz de biseyler olurum bi alım falan yaparsınız insallah 
Emre
Emre 24 Ağustos 2016 18:58
Başvuru Yapilmiyor
Onur SEDEF
Onur SEDEF 22 Ağustos 2016 16:00
Alıntı: Berke
Alım kaç yaştır?
13 yaşındayım yaşım küçük ama hacker olmak istiyorum.
Bu ülkeyi sonuna kadar korumayı görevim olarak görüyorum
Hackerlik konusunda biraz bilgim var


Bende



Yalnız Bazı Programları Hacklemişliğim Var
Berke
Berke 22 Ağustos 2016 14:29
Alım kaç yaştır?
13 yaşındayım yaşım küçük ama hacker olmak istiyorum.
Bu ülkeyi sonuna kadar korumayı görevim olarak görüyorum
Hackerlik konusunda biraz bilgim var

kaan
kaan 17 Ağustos 2016 12:30
abi facebook sayfanız noldu yaa
Hamza Özkul
Hamza Özkul 16 Ağustos 2016 11:00
E-postama gitmiyor kod

Ayyıldız Tim Duyuru

Yeni Twitter Hesabımız Açıldı ! ( 09.09.2017 )
@AyyildizTim113 Takip Et
Facebook Hesabımızı Beğenerek Bize Destek Olabilirsiniz !
Bu pencereyi kapattığınız andan itibaren yeni bir duyuru yapılmadığı sürece bir gün boyunca tekrar karşınıza çıkmayacaktır.